Mostrar el registro completo del ítem
Ravarini, A.; Canavesi, A.; Passerini, K. (2024). From Users to Allies: Exploring Educator and Generative AI Roles in Shaping the Future of Higher Education. Editorial Universitat Politècnica de València. 2-9. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17345
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206911
Título: | From Users to Allies: Exploring Educator and Generative AI Roles in Shaping the Future of Higher Education | |
Autor: | ||
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This article articulates the nuanced challenges of integrating Generative AI (GenAI) into educational settings, aiming to dispel overly simplistic narratives driven by unwarranted enthusiasm or unfounded apprehensions. ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17345 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|