- -

Evaluation and Remediation Opportunities for High School Mathematics Knowledge Among Students Entering a Technical University

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Evaluation and Remediation Opportunities for High School Mathematics Knowledge Among Students Entering a Technical University

Mostrar el registro completo del ítem

Dlouha, D.; Pospisil, L.; Dlouha, K.; Dlouha, M. (2024). Evaluation and Remediation Opportunities for High School Mathematics Knowledge Among Students Entering a Technical University. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17124

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206965

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Evaluation and Remediation Opportunities for High School Mathematics Knowledge Among Students Entering a Technical University
Autor: Dlouha, Dagmar Pospisil, Lukas Dlouha, Karolina Dlouha, Magdalena
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] With the increasing interest in technical fields and the advent of the digital era, ensuring the effective preparation of students for technical universities becomes an utmost goal. Disciplines at these institutions ...[+]
Palabras clave: Basics of mathematics , Knowledge , Survey , Technical university
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413962009
Fuente:
10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24).
DOI: 10.4995/HEAd24.2024.17124
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17124
Título del congreso: Tenth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, España
Fecha congreso: Junio 18-21, 2024
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem