- -

Using ChatGPT for Creating Computer Science Exercises – a Case Study from the Real World

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Using ChatGPT for Creating Computer Science Exercises – a Case Study from the Real World

Mostrar el registro completo del ítem

Neve, A.; Pawelczak, D. (2024). Using ChatGPT for Creating Computer Science Exercises – a Case Study from the Real World. Editorial Universitat Politècnica de València. 1-7. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17366

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/207763

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Using ChatGPT for Creating Computer Science Exercises – a Case Study from the Real World
Autor: Neve, Antje Pawelczak, Dieter
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Using ChatGPT (Chat Generative Pre-trained Transformer) to support the tedious work of creating programming exercises seems obvious and helpful. This paper explains in detail the experience of working with the the ...[+]
Palabras clave: Artificial Inteligence , Computer science , Teaching experience , STEM education
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413962009
Fuente:
10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24).
DOI: 10.4995/HEAd24.2024.17366
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17366
Título del congreso: Tenth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, España
Fecha congreso: Junio 18-21, 2024
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem