- -

Less Anxious, More Confident: the Use of Playful Pedagogy to support student learning of quantitative methods

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Less Anxious, More Confident: the Use of Playful Pedagogy to support student learning of quantitative methods

Mostrar el registro completo del ítem

Harris, S.; Massey, S.; Cordner, C.; Scott Jones, J. (2024). Less Anxious, More Confident: the Use of Playful Pedagogy to support student learning of quantitative methods. Editorial Universitat Politècnica de València. 1-8. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17293

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/207903

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Less Anxious, More Confident: the Use of Playful Pedagogy to support student learning of quantitative methods
Autor: Harris, Sophie Massey, Simon Cordner, Carla Scott Jones, Julie
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper presents findings from an evaluation of the Manchester Metropolitan University’s Q Step Centre’s uses of playful pedagogy to decrease undergraduate students’ anxiety and increase confidence when working ...[+]
Palabras clave: Quantitative , Statistics , Pedagogy , Playful , Undergraduate
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413962009
Fuente:
10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24).
DOI: 10.4995/HEAd24.2024.17293
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17293
Título del congreso: Tenth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, España
Fecha congreso: Junio 18-21, 2024
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem