Mostrar el registro completo del ítem
Harris, S.; Massey, S.; Cordner, C.; Scott Jones, J. (2024). Less Anxious, More Confident: the Use of Playful Pedagogy to support student learning of quantitative methods. Editorial Universitat Politècnica de València. 1-8. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17293
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/207903
Título: | Less Anxious, More Confident: the Use of Playful Pedagogy to support student learning of quantitative methods | |
Autor: | Harris, Sophie Massey, Simon Cordner, Carla Scott Jones, Julie | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This paper presents findings from an evaluation of the Manchester Metropolitan University’s Q Step Centre’s uses of playful pedagogy to decrease undergraduate students’ anxiety and increase confidence when working ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17293 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|