- -

The influence of rankings on business school students’ perception and satisfaction. An exploratory study

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

The influence of rankings on business school students’ perception and satisfaction. An exploratory study

Mostrar el registro completo del ítem

Tandilashvili, N.; Tabatadze, M.; Tandilashvili, A. (2024). The influence of rankings on business school students’ perception and satisfaction. An exploratory study. Editorial Universitat Politècnica de València. 1-8. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17221

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/208011

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: The influence of rankings on business school students’ perception and satisfaction. An exploratory study
Autor: Tandilashvili, Nino Tabatadze, Marina Tandilashvili, Anna
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Rankings of higher education institutions are used as important marketing tools. Given their competitive environment, business schools increasingly use their position in rankings to attract new students and staff and ...[+]
Palabras clave: Student satisfaction , Student experience , University rankings , Perception of quality , Customer expectations
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413962009
Fuente:
10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24).
DOI: 10.4995/HEAd24.2024.17221
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17221
Título del congreso: Tenth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, España
Fecha congreso: Junio 18-21, 2024
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem