- -

Concienciación de la salud mental en los jóvenes a través de la animación: su representación en What s Up With Everyone?

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Concienciación de la salud mental en los jóvenes a través de la animación: su representación en What s Up With Everyone?

Show full item record

Serra-Florensa, R.; Sanz-García, JP.; Lavandeira-Amenedo, Y. (2024). Concienciación de la salud mental en los jóvenes a través de la animación: su representación en What s Up With Everyone?. Con A de animación. (19):50-72. https://doi.org/10.4995/caa.2024.21005

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/209737

Files in this item

Item Metadata

Title: Concienciación de la salud mental en los jóvenes a través de la animación: su representación en What s Up With Everyone?
Secondary Title: Raising young people s awareness of mental health through animation: its representation in What 's Up With Everyone?
Author: Serra-Florensa, Roser Sanz-García, Juan Pablo Lavandeira-Amenedo, Yago
Issued date:
Abstract:
[EN] The communication of mental disorders in the youth population is a challenge for public and private institutions due to the great scope that mental disorders have among the youth population (Costas-Pérez et al., 2023). ...[+]


[ES] La comunicación de los trastornos mentales en la población juvenil es un reto que se presenta a las instituciones públicas y privadas debido al gran alcance que los trastornos mentales tienen entre la población juvenil ...[+]
Subjects: Mental health , Mental disorders , Narrative , Animation , Empathy , Salud mental , Trastornos mentales , Narrativa , Animación , Empatía
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
Source:
Con A de animación. (issn: 2173-6049 ) (eissn: 2173-3511 )
DOI: 10.4995/caa.2024.21005
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/caa.2024.21005
Type: Artículo

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record