- -

Las TIC como herramienta de promocíon turística en la Vall d'Albaida

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Las TIC como herramienta de promocíon turística en la Vall d'Albaida

Show full item record

Quilis Guerola, N. (2013). Las TIC como herramienta de promocíon turística en la Vall d'Albaida. http://hdl.handle.net/10251/28861.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/28861

Files in this item

Item Metadata

Title: Las TIC como herramienta de promocíon turística en la Vall d'Albaida
Author:
Director(s): Pérez Ledo, Pau
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Read date / Event date:
2013-03-14
Issued date:
Abstract:
El presente proyecto se centra en la promoción on line de la Vall d¿Albaida como destino turístico de interior. Para ello se ha analizado cuatro fases fundamentalmente. La primera fase se basa en el estudio de la situación ...[+]


This project focuses on the online promotion of the Vall d'Albaida region as a tourist destination. This has been categorised into four phases as follows: The first phase is based on the study of geography, tourism, ...[+]
Subjects: Redes sociales , Nuevas tecnologías , Web 2.0 , Promoción online , Innovación , Vall d'Albaida , Innovation , Social media , New technologies , Online promotion
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
degree: Grado en Gestión Turística-Grau en Gestió Turística
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record