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The role of social media in successful crowdfunding for independent film projects: a spanish and american perspective

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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The role of social media in successful crowdfunding for independent film projects: a spanish and american perspective

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Rodríguez Pallerols, G. (2013). The role of social media in successful crowdfunding for independent film projects: a spanish and american perspective. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/35974

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Título: The role of social media in successful crowdfunding for independent film projects: a spanish and american perspective
Autor: Rodríguez Pallerols, Georgina
Director(es): Fernández Aquino, Lilia Cristina
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica
Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Fecha acto/lectura:
2013-09-04
Fecha difusión:
Resumen:
El nuevo fenómeno de crowdfunding permite que promotores de propuestas culturales como películas, financien sus proyectos audiovisuales con contribuciones de poca cuantía recibido de un conjunto amplio de contribuyentes. ...[+]


The new phenomenon of crowdfunding allows founders of cultural ventures such as films to fund their efforts by drawing relatively small contribution from a large pool of contributors. The difficulty of accessing ...[+]
Palabras clave: Crowdfunding , Social Media , Cine Independiente , Independent Filmmaking
Derechos de uso: Cerrado
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Titulación: Máster en Contenidos y Aspectos Legales en la Sociedad de la Información-Especialidad E-Consulting en la Sociedad de la Información (Social Media)
Tipo: Tesis de máster

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