- -

Guía de Buenas Prácticas de e-Branding para el sector de la Higiene Alimentaria

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Guía de Buenas Prácticas de e-Branding para el sector de la Higiene Alimentaria

Show full item record

Soto Llácer, R. (2013). Guía de Buenas Prácticas de e-Branding para el sector de la Higiene Alimentaria. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/36019

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/36019

Files in this item

Item Metadata

Title: Guía de Buenas Prácticas de e-Branding para el sector de la Higiene Alimentaria
Author: Soto Llácer, Raquel
Director(s): Lloret Romero, María Nuria
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Read date / Event date:
2013-09-04
Issued date:
Abstract:
El presente trabajo pretende analizar la presencia de las empresas del sector de la higiene alimentaria en los medios sociales y la Web 2.0; identificar qué estrategias de e-branding llevan a cabo; conocer qué resultados ...[+]


This paper aims to analyze the presence of food hygiene companies in social media and Web 2.0; identify e-branding strategies they carry on; know what are their results in terms of branding on the Internet, and finally ...[+]
Subjects: Redes sociales , Branding digital , Higiene alimentaria , Web 2.0 , Web social , Internet , Social media , Food hygiene
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster en Contenidos y Aspectos Legales en la Sociedad de la Información-Especialidad E-Consulting en la Sociedad de la Información (Social Media)
Type: Tesis de máster

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record