- -

Use of New Methodologies for Students Assessment in Large Groups in Engineering Education

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Use of New Methodologies for Students Assessment in Large Groups in Engineering Education

Mostrar el registro completo del ítem

Tormos Martínez, BV.; Climent, H.; Olmeda González, PC.; Arnau Martínez, FJ. (2014). Use of New Methodologies for Students Assessment in Large Groups in Engineering Education. Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences. 1(1):121-152. https://doi.org/10.4995/muse.2014.2198

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/44650

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Use of New Methodologies for Students Assessment in Large Groups in Engineering Education
Autor: Tormos Martínez, Bernardo Vicente Climent, H. Olmeda González, Pablo Cesar Arnau Martínez, Francisco José
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Universitat Politècnica de València. Instituto Universitario CMT-Motores Térmicos - Institut Universitari CMT-Motors Tèrmics
Universitat Politècnica de València. Departamento de Máquinas y Motores Térmicos - Departament de Màquines i Motors Tèrmics
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In this paper, a student evaluation methodology which applies the concept of continuous assessment proposed by Bologna is presented for new degrees in higher education. An important part of the student's final grade ...[+]
Palabras clave: Assessment methodology , Large groups , Technical subjects , Continuous assessment
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences. (eissn: 2341-2593 )
DOI: 10.4995/muse.2014.2198
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/muse.2014.2198
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem