- -

Las webseries independientes: objetivos comerciales e impacto social

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Las webseries independientes: objetivos comerciales e impacto social

Show full item record

Poyatos Moreno, A. (2014). Las webseries independientes: objetivos comerciales e impacto social. http://hdl.handle.net/10251/44977

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/44977

Files in this item

Item Metadata

Title: Las webseries independientes: objetivos comerciales e impacto social
Author:
Director(s): Pérez López, Héctor Julio
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Read date / Event date:
2014-07-16
Issued date:
Abstract:
Hoy en día, desarrollar una serie televisiva con la que conseguir éxito es una tarea difícil y arriesgada. Por un lado, nos encontramos ante una sociedad que ha dejado de ver el televisor para consumir más audiovisual ...[+]


Develop a succesful TV serie is a difficult and risky job nowadays. On one hand, we live in a society that have stopped watching television in order to consume more online audiovisual through a different kind of diveces. ...[+]
Subjects: Narrativa transmedia , Social networks , Audiencia social , Social audience , Promotion strategies , Audiovisual production , Social impact , Produccion audiovisual , Impacto social , Estrategias de promoción , Webseries independientes , Series televisivas
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
degree: Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record