- -

"Candy Crush Saga" y "Angry Birds": diseñados para el éxito

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

"Candy Crush Saga" y "Angry Birds": diseñados para el éxito

Show full item record

Salom Viudez, RM. (2014). "Candy Crush Saga" y "Angry Birds": diseñados para el éxito. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/47876

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/47876

Files in this item

Item Metadata

Title: "Candy Crush Saga" y "Angry Birds": diseñados para el éxito
Author: Salom Viudez, Regina Magdalena
Director(s): Palacio Samitier, Daniel
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Read date / Event date:
2014-09-25
Issued date:
Abstract:
El presente trabajo final de carrera es un estudio sobre los elementos característicos de los videojuegos que contribuyen a crear la viralidad y la adicción de los usuarios en general pero, además, en dos juegos en concreto ...[+]


This project is a study of the characteristic features of computer games that contribute to create the viral phenomenon and addiction in general, but also specifically in two games like Angry Birds and Candy Crush. The ...[+]
Subjects: Computer games , Videojuegos , Adicción , Multimedia , Viral , Media , Marketing , Addiction
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record