- -

Facebook, la nueva era de la publicidad

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Facebook, la nueva era de la publicidad

Show full item record

Gómez Guardiola, D. (2014). Facebook, la nueva era de la publicidad. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/48077

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/48077

Files in this item

Item Metadata

Title: Facebook, la nueva era de la publicidad
Author: Gómez Guardiola, Davinia
Director(s): Escudero Fernández, Sofia
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Read date / Event date:
2014-09-24
Issued date:
Abstract:
En una era en la que todo avanza vertiginosamente, el ámbito de la Publicidad no se queda atrás. Hemos pasado de los anuncios en periódicos y TV, o los jingles en la radio, a tener presente en nuestras redes sociales ...[+]


In an era in which everything proceeds rapidly, the field of Advertising is not far behind. We've gone from newspaper advertisements in black and white, or jingles on the radio to keep in mind advertising companies and ...[+]
Subjects: Publicidad , Redes sociales , Comportamiento del consumidor , Branding digital , Social Network , Consumer behavior , Facebook
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record