Mostrar el registro completo del ítem
Liu, Q. (2015). Analysis of high end tourism market in China -Targeting bespoke tour-New high end tourism. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/56026
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/56026
Título: | Analysis of high end tourism market in China -Targeting bespoke tour-New high end tourism | |||
Autor: | Liu, Qingyang | |||
Director(es): | ||||
Entidad UPV: |
|
|||
Fecha acto/lectura: |
|
|||
Resumen: |
With the popularity and development of mass tourism, an increasing number of
tourists are not satisfied by the mass tourism offer, but rather prefer to gain more
personal and special experience from their travels. Although ...[+]
Tras la creciente popularidad y el desarrollo del turismo de masas, los turistas no
están satisfechos con la oferta de turismo de masas, sino que prefieren adquirir
experiencia más personal y especial de sus viajes. ...[+]
|
|||
Palabras clave: |
|
|||
Derechos de uso: | Reserva de todos los derechos | |||
Editorial: |
|
|||
Titulación: |
|
|||
Tipo: |
|