Mostrar el registro completo del ítem
Pérez Del Ruste, L. (2015). Creació d'una marca i desenvolupament del manual d'identitat visual corporativa. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/57560
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/57560
Título: | Creació d'una marca i desenvolupament del manual d'identitat visual corporativa | |||
Autor: | Pérez del Ruste, Lídia | |||
Director(es): | ||||
Entidad UPV: |
|
|||
Fecha acto/lectura: |
|
|||
Resumen: |
Aquest projecte consisteix en el disseny de la image corporativa d’una nova empresa d’hosteleria i el posterior desenvolupament reflexat en un manual d’identitat corporativa. La idea de fer aquest projecte va nàixer de ...[+]
|
|||
Palabras clave: |
|
|||
Derechos de uso: | Cerrado | |||
Editorial: |
|
|||
Titulación: |
|
|||
Tipo: |
|