- -

Creació d'una marca i desenvolupament del manual d'identitat visual corporativa

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Creació d'una marca i desenvolupament del manual d'identitat visual corporativa

Mostrar el registro completo del ítem

Pérez Del Ruste, L. (2015). Creació d'una marca i desenvolupament del manual d'identitat visual corporativa. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/57560

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/57560

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Creació d'una marca i desenvolupament del manual d'identitat visual corporativa
Autor: Pérez del Ruste, Lídia
Director(es): Ampuero Canellas, Olga
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Fecha acto/lectura:
2015-09-21
Fecha difusión:
Resumen:
Aquest projecte consisteix en el disseny de la image corporativa d’una nova empresa d’hosteleria i el posterior desenvolupament reflexat en un manual d’identitat corporativa. La idea de fer aquest projecte va nàixer de ...[+]
Palabras clave: Imagotip , Creació de marca , Restaurants , Imatge corporativa , Manual d'identitat visual corporativa
Derechos de uso: Cerrado
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Titulación: Grado en Ingeniería en Diseño Industrial y Desarrollo de Productos-Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes
Tipo: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem