- -

La variable del marketing producto

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

La variable del marketing producto

Show full item record

Bravo Sellés, M. (2016). La variable del marketing producto. http://hdl.handle.net/10251/67238

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/67238

Video Viewer

Item Metadata

Title: La variable del marketing producto
Author:
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Alcoy - Escola Politècnica Superior d'Alcoi
Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials
Issued date:
Abstract:
El objeto de aprendizaje se dedica a la variable del marketing producto y persigue los siguientes objetivos: Explicar distintos modos de clasificar al producto o sus componentes; Apreciar las diferencias entre producto ...[+]
Subjects: Producto , Servicio , Producto maduro , Producto diferenciado , Investigación de mercados.
UNESCO code: 5310 - Economía internacional
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial (by-nc)
Type: Objeto de aprendizaje
URL: https://polimedia.upv.es/visor/?id=ab2c0fd0-0d5d-11e6-8dc2-172491ce864f
Learning Resource Type: Polimedia
Intended End User Role: Alumno
Context: Ciclo superior
Difficulty: Dificultad media
Interactivity Level: Medio
Semantic Density: Medio
Typical Learning Time: 01 horas 00 minutos
Educational language: Español
Access rigths: PUBLICO

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record