- -

Análisis de las Técnicas de Emisión y Realización para eSports

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Análisis de las Técnicas de Emisión y Realización para eSports

Show full item record

Climent Belda, X. (2016). Análisis de las Técnicas de Emisión y Realización para eSports. http://hdl.handle.net/10251/68377.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/68377

Files in this item

Item Metadata

Title: Análisis de las Técnicas de Emisión y Realización para eSports
Author:
Director(s): Roger Monzó, Vanessa
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Read date / Event date:
2016-07-18
Issued date:
Abstract:
La finalidad de este trabajo fin de grado es definir y situar históricamente los eSports como género multimedia, exponer las ventajas y desventajas de las principales plataformas de streaming que emiten contenido relacionado ...[+]


The purpose of this thesis is to define and historically place eSports as a multimedia genre, to present the advantages and disadvantages of the main streaming platforms that broadcast content related with eSports, and ...[+]
Subjects: E-Sports , Retransmisiones online , Técnicas de realización , Streaming , Audiovisual production , Television , Platform
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
degree: Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record