- -

Diseño de un videojuego: Azken, Restoring The Darkness

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Diseño de un videojuego: Azken, Restoring The Darkness

Show full item record

Fernández García, Á. (2016). Diseño de un videojuego: Azken, Restoring The Darkness. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/70149

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/70149

Files in this item

Item Metadata

Title: Diseño de un videojuego: Azken, Restoring The Darkness
Author: Fernández García, Ángel
Director(s): Giménez López, José Luis
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Gráfica - Departament d'Enginyeria Gràfica
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Universitat Politècnica de València. Centro de Investigación en Tecnologías Gráficas - Centre d'Investigació en Tecnologies Gràfiques
Read date / Event date:
2016-07-18
Issued date:
Abstract:
El diseñador de videojuegos es uno de los empleos más importantes en la industria y uno de los más desconocidos o malinterpretados fuera de ella. Su objetivo es fijar el núcleo de los juegos, definiendo y explicando el ...[+]


The game designer is one of the most important jobs in the videogames industry, however it is one of the most unknown or misunderstood outside this field. Its objective is to set the core of the game, defining and ...[+]
Subjects: Gamer , Diseño de videojuego , Azken , Videogame design , Designer
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record