- -

La Imagen de Marca en las TV generalistas españolas

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

La Imagen de Marca en las TV generalistas españolas

Show full item record

Yago Gámez, V. (2016). La Imagen de Marca en las TV generalistas españolas. http://hdl.handle.net/10251/71566

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/71566

Files in this item

Item Metadata

Title: La Imagen de Marca en las TV generalistas españolas
Author: Yago Gámez, Víctor
Director(s): Escudero Fernández, Sofia
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Gráfica - Departament d'Enginyeria Gràfica
Read date / Event date:
2016-09-16
Issued date:
Abstract:
El siguiente trabajo de fin de Master trata sobre la imagen de marca de las televisiones generalistas en España (La 1, Antena 3 y Telecinco), teniendo como objetivo el estudio de sus marcas y la evolución que han ido ...[+]


My end of Master work is about the brand image of diferent televisions in Spain ( La 1 , Antena 3 and Telecinco), having as an objective the study of its brands and developments that they have been taking place from the ...[+]
Subjects: Identidad corporativa , TV , Grafismo , Marca , Brand identity , Television
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
degree: Máster Universitario en Postproducción Digital-Màster Universitari en Postproducció Digital
Type: Tesis de máster

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record