- -

EMMA: Towards multicultural learning

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

EMMA: Towards multicultural learning

Mostrar el registro completo del ítem

Kerr, R.; Merciai, I. (2016). EMMA: Towards multicultural learning. The EuroCALL Review. 24(1):1695-2618. https://doi.org/10.4995/eurocall.2016.5696

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/73965

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: EMMA: Towards multicultural learning
Autor: Kerr, Ruth Merciai, Ilaria
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Interest on the part of European Institutions to explore the potential of MOOCs for providing the kind of inclusive and multicultural education that was needed for 21st century learners was confirmed by funding of ...[+]
Palabras clave: MOOCs , Multilingualism , Multiculturalism
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
The EuroCALL Review. (eissn: 1695-2618 )
DOI: 10.4995/eurocall.2016.5696
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/eurocall.2016.5696
Tipo: Artículo

References

Alidou, H., Glanz, C., & Nikièma, N. (2011). Quality multilingual and multicultural education for lifelong learning. International Review of Education, 57(5-6), 529-539. doi:10.1007/s11159-011-9259-z

Brouns, F., Serrano, N., Civera, J., Kalz, M. & Juan, A. (2015). Supporting language diversity of European MOOCs with the EMMA platform. In Proceedings of the European MOOC Stakeholder Summit 2015.

UNESCO (2003). Education in a multilingual world. UNESCO position paper. Paris: UNESCO.

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem