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Digital Signage: An Experience of Innovation in Higher Education

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Digital Signage: An Experience of Innovation in Higher Education

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Roger-Monzó, V.; Guijarro-García, M.; Martí-Sánchez, M. (2015). Digital Signage: An Experience of Innovation in Higher Education. Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences. 2(2):1-13. https://doi.org/10.4995/muse.2015.3769

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/76867

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Metadatos del ítem

Título: Digital Signage: An Experience of Innovation in Higher Education
Autor: Roger-Monzó, Vanessa Guijarro-García, María Martí-Sánchez, Myriam
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This project on teaching innovation was developed in ESIC Business & Marketing School Valencia and is based on the educational opportunities provided by Digital Signage. This paper describes the different phases ...[+]
Palabras clave: Digital signage , Intra-university management and information planning , Teaching innovation , Teamwork , Independent learning
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences. (eissn: 2341-2593 )
DOI: 10.4995/muse.2015.3769
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/muse.2015.3769
Tipo: Artículo

References

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Criado, R. and Moreno, A. (2009). Un ejemplo de desarrollo de competencias en el contexto universitario de la tele-ense-anza. RELADA-Revista Electrónica de ADA-Madrid, 3(2), 118-126. [+]
Baena, V. and Padilla, V. (2012). Refuerzo y desarrollo de competencias mediante la elaboración de una campa-a real de marketing: la Formula UEM. Revista de Docencia Universitaria, 10(1), 199-214.

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