- -

Students Academic Progress Analysis at the Escola Politècnica Superior of the Universitat de les Illes Balears: Background implications

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Students Academic Progress Analysis at the Escola Politècnica Superior of the Universitat de les Illes Balears: Background implications

Mostrar el registro completo del ítem

Roca, M.; González, Y.; Mas, R.; Rossello, J.; Carrasco, L.; Forteza, F.; Cardona, B.... (2016). Students Academic Progress Analysis at the Escola Politècnica Superior of the Universitat de les Illes Balears: Background implications. Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences. 3(2):65-78. https://doi.org/10.4995/muse.2016.4693

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/76935

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Students Academic Progress Analysis at the Escola Politècnica Superior of the Universitat de les Illes Balears: Background implications
Autor: Roca, Miquel González, Yolanda Mas, Ramon Rossello, Joan Carrasco, Loren Forteza, Francisco Cardona, Biel Llabrés, Mercè Guerrero, Carlos
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In this work, the influence of the background of the University students is analyzed. In particular how the average mark of the students affects their academic progress. An anonymously collected data analysis is ...[+]
Palabras clave: Background , Academic performance , Access exams
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences. (eissn: 2341-2593 )
DOI: 10.4995/muse.2016.4693
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/muse.2016.4693
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem