- -

Examining pedagogical knowledge content on mitosis in a University context

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Examining pedagogical knowledge content on mitosis in a University context

Mostrar el registro completo del ítem

González, N.; Rossi, A. (2016). Examining pedagogical knowledge content on mitosis in a University context. Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences. 3(2):79-106. https://doi.org/10.4995/muse.2016.4653

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/76936

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Examining pedagogical knowledge content on mitosis in a University context
Autor: González, N. Rossi, A.
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Mitosis is a process of cell division occurring in eukaryotic organisms. Students from many countries experience difficulties learning this science topic, and its teaching demands substantial effort. Effective teachers ...[+]
Palabras clave: Pedagogical content knowledge (PCK) , Mitosis , Content Representation questionnaire (CoRe) , Professional and Pedagogical experience Repertoire (PaP-eR)
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences. (eissn: 2341-2593 )
DOI: 10.4995/muse.2016.4653
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/muse.2016.4653
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/UNLP//11%2FV216/
Agradecimientos:
We thank the teaching assistant who participated in this study. This work was supported by grants from the National University of La Plata (Project 11/V216) “La construcción del conocimiento pedagógico del contenido (CPC) ...[+]
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem