- -

Autoavaluació de les competències en el procés d’ensenyament-aprenentatge de L1, L2, LE

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Autoavaluació de les competències en el procés d’ensenyament-aprenentatge de L1, L2, LE

Show full item record

Arbiol Solaz, A.; Paulo Noguera, M. (2016). Autoavaluació de les competències en el procés d’ensenyament-aprenentatge de L1, L2, LE. Lenguaje y Textos. (43):105-112. doi:10.4995/lyt.2016.5973.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/80218

Files in this item

Item Metadata

Title: Autoavaluació de les competències en el procés d’ensenyament-aprenentatge de L1, L2, LE
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] According to the pedagogical measures proposed the Decree 127/2012, which regulates the multilingualism in not teaching university in the Valencian Community, analyze the linguistic and methodological activities in ...[+]


[VL] A partir de les mesures pedagògiques que proposa el Decret 127/2012, amb què es regula el plurilingüisme en l’ensenyança no universitària a la Comunitat Valenciana, analitzem les actuacions lingüístiques i metodològiques ...[+]
Subjects: Autoavaluació de competències lingüístiques , Estratatègies metodològiques i cognitives , Reflexió lingüística , Multilingual education , Educació multilingüe , Self-assessment of language skills , Methodological and cognitive strategies , Linguistic reflection
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
Lenguaje y Textos. (issn: 1133-4770 )
DOI: 10.4995/lyt.2016.5973
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/lyt.2016.5973
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record