Mostrar el registro completo del ítem
Arbiol Solaz, A.; Paulo Noguera, M. (2016). Autoavaluació de les competències en el procés d’ensenyament-aprenentatge de L1, L2, LE. Lenguaje y Textos. (43):105-112. https://doi.org/10.4995/lyt.2016.5973
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/80218
Título: | Autoavaluació de les competències en el procés d’ensenyament-aprenentatge de L1, L2, LE | |
Autor: | Arbiol Solaz, Amelia Paulo Noguera, Mar | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] According to the pedagogical measures proposed the Decree 127/2012, which regulates the multilingualism in not teaching university in the Valencian Community, analyze the linguistic and methodological activities in ...[+]
[CA] A partir de les mesures pedagògiques que proposa el Decret 127/2012, amb què es regula el plurilingüisme en l’ensenyança no universitària a la Comunitat Valenciana, analitzem les actuacions lingüístiques i metodològiques ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | https://doi.org/10.4995/lyt.2016.5973 | |
Tipo: |
|