- -

Autoavaluació de les competències en el procés d’ensenyament-aprenentatge de L1, L2, LE

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Autoavaluació de les competències en el procés d’ensenyament-aprenentatge de L1, L2, LE

Mostrar el registro completo del ítem

Arbiol Solaz, A.; Paulo Noguera, M. (2016). Autoavaluació de les competències en el procés d’ensenyament-aprenentatge de L1, L2, LE. Lenguaje y Textos. (43):105-112. https://doi.org/10.4995/lyt.2016.5973

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/80218

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Autoavaluació de les competències en el procés d’ensenyament-aprenentatge de L1, L2, LE
Autor: Arbiol Solaz, Amelia Paulo Noguera, Mar
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] According to the pedagogical measures proposed the Decree 127/2012, which regulates the multilingualism in not teaching university in the Valencian Community, analyze the linguistic and methodological activities in ...[+]


[CA] A partir de les mesures pedagògiques que proposa el Decret 127/2012, amb què es regula el plurilingüisme en l’ensenyança no universitària a la Comunitat Valenciana, analitzem les actuacions lingüístiques i metodològiques ...[+]
Palabras clave: Autoavaluació de competències lingüístiques , Estratatègies metodològiques i cognitives , Reflexió lingüística , Multilingual education , Educació multilingüe , Self-assessment of language skills , Methodological and cognitive strategies , Linguistic reflection
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Lenguaje y Textos. (issn: 1133-4770 )
DOI: 10.4995/lyt.2016.5973
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/lyt.2016.5973
Tipo: Artículo

References

Farrés, J. (2001). Didàctica de la llengua. Llengua i immigració. Diversitat lingüística i aprenentatge de llengües, pp.110-115. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament de Benestar Social.

Fernández, J. (2000). Actualidad-Escuela y Sociedad. Cuadernos de Pedagogía, 290, p. 10. Barcelona: CISSPRAXIS S.A.

Oliveras, A. (1992). El tractament de la llengua oral a l'aula d'immersió. Programa d'immersió lingüística. Suport a l'ensenyament en valencià, 8, 57-58. València: Generalitat Valenciana. [+]
Farrés, J. (2001). Didàctica de la llengua. Llengua i immigració. Diversitat lingüística i aprenentatge de llengües, pp.110-115. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament de Benestar Social.

Fernández, J. (2000). Actualidad-Escuela y Sociedad. Cuadernos de Pedagogía, 290, p. 10. Barcelona: CISSPRAXIS S.A.

Oliveras, A. (1992). El tractament de la llengua oral a l'aula d'immersió. Programa d'immersió lingüística. Suport a l'ensenyament en valencià, 8, 57-58. València: Generalitat Valenciana.

Pascual, V. (2006). El tractament de les llengües en un model d'educació plurilingüe per al sistema educatiu valencià. Generalitat Valenciana. Conselleria de Cultura, Educació i Esport.

Pascual, V. (2011). Un model d'educació plurilingüe i intercultural per al sistema educatiu valencià. Generalitat Valenciana. Conselleria de Cultura, Educació i Esport.

Vila, I. (1985). Reflexions sobre l'educació bilingüe: llengua de la llar, llengua d'instrucció. Barcelona: Departament d'Ensenyament.

Vila, I. (1998). Bilingüisme i educació. Barcelona: Proa-UOC

[-]

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem