- -

Autoavaluació de les competències en el procés d’ensenyament-aprenentatge de L1, L2, LE

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Autoavaluació de les competències en el procés d’ensenyament-aprenentatge de L1, L2, LE

Mostrar el registro sencillo del ítem

Ficheros en el ítem

dc.contributor.author Arbiol Solaz, Amelia es_ES
dc.contributor.author Paulo Noguera, Mar es_ES
dc.date.accessioned 2017-04-28T11:51:52Z
dc.date.available 2017-04-28T11:51:52Z
dc.date.issued 2016-06-30
dc.identifier.issn 1133-4770
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/80218
dc.description.abstract [EN] According to the pedagogical measures proposed the Decree 127/2012, which regulates the multilingualism in not teaching university in the Valencian Community, analyze the linguistic and methodological activities in the field of education, through the observation of the language training Master Degree students and reflection they make. For this purpose, it is important to gather data through a survey about the educational aspects recognizable in the teaching-learning L1, L2, LE and propose the composition of a linguistic autobiography. The results account for future teachers reflections on the learning process es_ES
dc.description.abstract [CA] A partir de les mesures pedagògiques que proposa el Decret 127/2012, amb què es regula el plurilingüisme en l’ensenyança no universitària a la Comunitat Valenciana, analitzem les actuacions lingüístiques i metodològiques en l’àmbit de l’ensenyament, a través de l’observació de la formació lingüística dels estudiants de Grau de Mestre i de la reflexió que en fan. Amb aquest propòsit, recollim dades mitjançant una enquesta sobre els aspectes didàctics recognoscibles en el procés d’ensenyament-aprenentatge de L1, L2, LE i proposem la composició d’una autobiografia lingüística. Els resultats obtinguts donen compte de les reflexions dels futurs mestres sobre el propi procés d’aprenentatge es_ES
dc.language Catalán es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València
dc.relation.ispartof Lenguaje y Textos
dc.rights Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) es_ES
dc.subject Autoavaluació de competències lingüístiques es_ES
dc.subject Estratatègies metodològiques i cognitives es_ES
dc.subject Reflexió lingüística es_ES
dc.subject Multilingual education es_ES
dc.subject Educació multilingüe es_ES
dc.subject Self-assessment of language skills es_ES
dc.subject Methodological and cognitive strategies es_ES
dc.subject Linguistic reflection es_ES
dc.title Autoavaluació de les competències en el procés d’ensenyament-aprenentatge de L1, L2, LE es_ES
dc.type Artículo es_ES
dc.date.updated 2016-09-20T12:21:54Z
dc.identifier.doi 10.4995/lyt.2016.5973
dc.rights.accessRights Abierto es_ES
dc.description.bibliographicCitation Arbiol Solaz, A.; Paulo Noguera, M. (2016). Autoavaluació de les competències en el procés d’ensenyament-aprenentatge de L1, L2, LE. Lenguaje y Textos. (43):105-112. https://doi.org/10.4995/lyt.2016.5973 es_ES
dc.description.accrualMethod SWORD es_ES
dc.relation.publisherversion https://doi.org/10.4995/lyt.2016.5973 es_ES
dc.description.upvformatpinicio 105 es_ES
dc.description.upvformatpfin 112 es_ES
dc.type.version info:eu-repo/semantics/publishedVersion es_ES
dc.description.issue 43
dc.description.references Farrés, J. (2001). Didàctica de la llengua. Llengua i immigració. Diversitat lingüística i aprenentatge de llengües, pp.110-115. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament de Benestar Social. es_ES
dc.description.references Fernández, J. (2000). Actualidad-Escuela y Sociedad. Cuadernos de Pedagogía, 290, p. 10. Barcelona: CISSPRAXIS S.A. es_ES
dc.description.references Oliveras, A. (1992). El tractament de la llengua oral a l'aula d'immersió. Programa d'immersió lingüística. Suport a l'ensenyament en valencià, 8, 57-58. València: Generalitat Valenciana. es_ES
dc.description.references Pascual, V. (2006). El tractament de les llengües en un model d'educació plurilingüe per al sistema educatiu valencià. Generalitat Valenciana. Conselleria de Cultura, Educació i Esport. es_ES
dc.description.references Pascual, V. (2011). Un model d'educació plurilingüe i intercultural per al sistema educatiu valencià. Generalitat Valenciana. Conselleria de Cultura, Educació i Esport. es_ES
dc.description.references Vila, I. (1985). Reflexions sobre l'educació bilingüe: llengua de la llar, llengua d'instrucció. Barcelona: Departament d'Ensenyament. es_ES
dc.description.references Vila, I. (1998). Bilingüisme i educació. Barcelona: Proa-UOC es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem