- -

Interacción oral con alumnado de dos años en un contexto pedagógico-teatral

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Interacción oral con alumnado de dos años en un contexto pedagógico-teatral

Show full item record

Zelaieta Anta, E.; Alvarez Uria, A.; Vizcarra Morales, M. (2016). Interacción oral con alumnado de dos años en un contexto pedagógico-teatral. Lenguaje y Textos. (44):19-29. doi:10.4995/lyt.2016.6789

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/80279

Files in this item

Item Metadata

Title: Interacción oral con alumnado de dos años en un contexto pedagógico-teatral
Secondary Title: Oral interaction with two years students in a pedagogical-theatrical context
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] Still, we have few studies carried out with students who are less than three years old, even though it is widely accepted that the evolution of early life, in and out of the school, has a great relevance for proper ...[+]


[ES] Todavía, son escasos los estudios con alumnado menor de tres años, aun cuando está ampliamente aceptado que la evolución de los primeros años de vida, dentro y fuera del ámbito escolar, posee una enorme relevancia ...[+]
Subjects: Comunicación interactiva , Interaccionismo social , Desarrollo del lenguaje , Teatro , Educación de la primera infancia , Interactive communication , Social interactionism , Language development , Theatre , Early childhood education
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
Lenguaje y Textos. (issn: 1133-4770 )
DOI: 10.4995/lyt.2016.6789
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/lyt.2016.6789
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record