- -

Desarrollo de Plan de Marketing para IPC España

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Desarrollo de Plan de Marketing para IPC España

Show full item record

Ortiz Rodríguez, P. (2017). Desarrollo de Plan de Marketing para IPC España. http://hdl.handle.net/10251/80739.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/80739

Files in this item

Item Metadata

Title: Desarrollo de Plan de Marketing para IPC España
Author:
Director(s): Tomas Miquel, Jose Vicente
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Alcoy - Escola Politècnica Superior d'Alcoi
Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Read date / Event date:
2017-03-28
Issued date:
Abstract:
[EN] Despite being the Spanish subsidiary of one of the largest groups dedicated to the production of machinery and cleaning systems, IPC Spain is hardly recognized in the Spanish market. Due to the recognition lost during ...[+]


[ES] Pese a ser la filial española de uno de los grupos más grandes dedicados a la producción de maquinaria y sistemas de limpieza, IPC España es apenas reconocida en el mercado español. Debido al reconocimiento perdido ...[+]
Subjects: Plan de marketing , Maquinaria y sistemas de limpieza , Estrategias de comunicación y distribución , Marketing plan , Machinery and cleaning systems , Communication and distribution strategies
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
degree: Grado en Administración y Dirección de Empresas-Grau en Administració i Direcció d'Empreses
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record