- -

Podcasts for Learning English Pronunciation in Igboland: Students’ Experiences and Expectations

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Podcasts for Learning English Pronunciation in Igboland: Students’ Experiences and Expectations

Mostrar el registro completo del ítem

Mbah, E.; Mbah, B.; Iloene, M.; Iloene, G. (2014). Podcasts for Learning English Pronunciation in Igboland: Students’ Experiences and Expectations. The EuroCALL Review. 22(2):57-68. https://doi.org/10.4995/eurocall.2014.3635

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/81757

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Podcasts for Learning English Pronunciation in Igboland: Students’ Experiences and Expectations
Autor: Mbah, E.E. Mbah, B.M. Iloene, M.I. Iloene, G.
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper studies students’ experiences and expectations on the use of podcasts in learning English pronunciation in Igboland. The study is based on a survey where two universities were studied. A proportional sampling ...[+]
Palabras clave: Podcasts , English pronunciation , Igboland
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
The EuroCALL Review. (eissn: 1695-2618 )
DOI: 10.4995/eurocall.2014.3635
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/eurocall.2014.3635
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem