- -

Sustainability in CALL Learning Environments: A Systemic Functional Grammar Approach

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Sustainability in CALL Learning Environments: A Systemic Functional Grammar Approach

Mostrar el registro completo del ítem

Mcdonald, P. (2014). Sustainability in CALL Learning Environments: A Systemic Functional Grammar Approach. The EuroCALL Review. 22(2):3-18. doi:10.4995/eurocall.2014.3631.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/81770

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Sustainability in CALL Learning Environments: A Systemic Functional Grammar Approach
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This research aims to define a sustainable resource in Computer-Assisted Language Learning (CALL). In order for a CALL resource to be sustainable it must work within existing educational curricula. This feature is a ...[+]
Palabras clave: CALL , Multimodality , Systemic Functional Grammar , Sustainability , Curriculum innovation
Derechos de uso: Reconocimiento - Sin obra derivada - No comercial (by-nd-nc)
Fuente:
The EuroCALL Review. (eissn: 1695-2618 )
DOI: 10.4995/eurocall.2014.3631
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://polipapers.upv.es/index.php/eurocall/article/view/3631
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem