- -

The perceptions of a situated learning experience mediated by novice teachers’ autonomy

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

The perceptions of a situated learning experience mediated by novice teachers’ autonomy

Mostrar el registro completo del ítem

Booth, P.; Guinmard, I.; Lloyd, E. (2017). The perceptions of a situated learning experience mediated by novice teachers’ autonomy. The EuroCALL Review. 25(1):76-91. https://doi.org/10.4995/eurocall.2017.7081

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/84416

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: The perceptions of a situated learning experience mediated by novice teachers’ autonomy
Autor: Booth, Paul Guinmard, Isabelle Lloyd, Elizabeth
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] With the development of online language learning comes a growing need for courses in language teaching to incorporate educational technologies into course content. The challenge this development poses is how to ...[+]
Palabras clave: Situated learning , Autonomy , Teacher education
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
The EuroCALL Review. (eissn: 1695-2618 )
DOI: 10.4995/eurocall.2017.7081
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/eurocall.2017.7081
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem