- -

DLL en el contexto educativo italiano: evolución histórico-metodológica, nuevas tecnologías y atención a la diversidad

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

DLL en el contexto educativo italiano: evolución histórico-metodológica, nuevas tecnologías y atención a la diversidad

Show full item record

Trovato, G. (2017). DLL en el contexto educativo italiano: evolución histórico-metodológica, nuevas tecnologías y atención a la diversidad. Lenguaje y Textos. (45):1-16. doi:10.4995/lyt.2017.7412.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/84673

Files in this item

Item Metadata

Title: DLL en el contexto educativo italiano: evolución histórico-metodológica, nuevas tecnologías y atención a la diversidad
Secondary Title: Didactics of language and literature in Italy: evolution, new technologies and attention to diversity
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] n the field of the Didactics of Spanish language and literature, the objectives of the teaching-learning pro-cess have undergone several changes in terms of methodologies. The present article is aimed at offering an ...[+]


[ES] En el campo de la didáctica de la lengua y la literatura, los objetivos del proceso de enseñanza-aprendizaje de la lengua y la literatura han experimentado numerosas transformaciones en cuanto a metodologías. El ...[+]
Subjects: Didáctica de la lengua y la literatura , Estrategias didácticas , Acercamiento al texto literario , Tecnologías globodidácticas , Atención a la diversidad , Didactics of language and literature , Didactic strategies , Approach to the literary text , Glotodidactic technologies , Attention to diversity
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
Lenguaje y Textos. (issn: 1133-4770 )
DOI: 10.4995/lyt.2017.7412
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/lyt.2017.7412
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record