- -

Evaluación de la tutoría en los estudios d posgrado: construcción y validez de escalas

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Evaluación de la tutoría en los estudios d posgrado: construcción y validez de escalas

Show full item record

De La Cruz Flores, G.; Abreu Hernández, LF. (2017). Evaluación de la tutoría en los estudios d posgrado: construcción y validez de escalas. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 15(1):11-36. doi:10.4995/redu.2017.5682.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/85074

Files in this item

Item Metadata

Title: Evaluación de la tutoría en los estudios d posgrado: construcción y validez de escalas
Secondary Title: Evaluating tutoring in postgraduate education: construction and validity of scales
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] The graduate studies focused in researchers training is a cornerstone in the development of knowledge in contemporary societies. This study analyzes the formative processes in postgraduate ...[+]


[EN] El posgrado orientado a la formación de investigadores es una pieza angular en el desarrollo del conocimiento y las sociedades contemporáneas. Este nivel posee escasos instrumentos para evaluar la tutoría con énfasis ...[+]
Subjects: Tutoría , Posgrado , Medición , Evaluación , Instrumento de medida , Análisis factorial , Tutoring , Postgraduate education , Evaluation , Measuring instruments , Factor analysis
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2017.5682
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2017.5682
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record