- -

Normative controversies in the assessment of faculty in Mexican public Universities

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Normative controversies in the assessment of faculty in Mexican public Universities

Mostrar el registro completo del ítem

Sánchez-Escobedo, P.; Canto-Herrera, P. (2016). Normative controversies in the assessment of faculty in Mexican public Universities. En 2nd. International conference on higher education advances (HEAD'16). Editorial Universitat Politècnica de València. 130-135. https://doi.org/10.4995/HEAD16.2015.2601

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/90956

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Normative controversies in the assessment of faculty in Mexican public Universities
Autor: Sánchez-Escobedo, Pedro Canto-Herrera, Pedro
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper analyzes recent changes in teacher assessment policies in higher education institutions in Mexico. Procedures for faculty assessment in a typical Mexican state University are analyzed with the purpose of ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Faculty assessment , Tenure
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490484753
Fuente:
2nd. International conference on higher education advances (HEAD'16).
DOI: 10.4995/HEAD16.2015.2601
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD16/paper/view/2601
Título del congreso: Second International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: June 21-23,2016
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem