Mostrar el registro completo del ítem
Lopez-Perea, EM.; Mariscal Saldaña, MA.; García Herrero, S. (2016). New ways to evaluate learning. Assessing teamwork using TPM and a Poka-Yoke design. En 2nd. International conference on higher education advances (HEAD'16). Editorial Universitat Politècnica de València. 287-294. https://doi.org/10.4995/HEAD16.2015.2703
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/91032
Título: | New ways to evaluate learning. Assessing teamwork using TPM and a Poka-Yoke design | |
Autor: | Lopez-Perea, Eva Maria Mariscal Saldaña, Miguel Angel García Herrero, Susana | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] In this paper we present a hands-on experiment for measuring learning
through teamwork applied to solving a real problem.
The experiment is part of the Production Systems course and involves
designing a Poka-Yoke, ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD16/paper/view/2703 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|