- -

New ways to evaluate learning. Assessing teamwork using TPM and a Poka-Yoke design

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

New ways to evaluate learning. Assessing teamwork using TPM and a Poka-Yoke design

Mostrar el registro completo del ítem

Lopez-Perea, EM.; Mariscal Saldaña, MA.; García Herrero, S. (2016). New ways to evaluate learning. Assessing teamwork using TPM and a Poka-Yoke design. En 2nd. International conference on higher education advances (HEAD'16). Editorial Universitat Politècnica de València. 287-294. https://doi.org/10.4995/HEAD16.2015.2703

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/91032

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: New ways to evaluate learning. Assessing teamwork using TPM and a Poka-Yoke design
Autor: Lopez-Perea, Eva Maria Mariscal Saldaña, Miguel Angel García Herrero, Susana
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In this paper we present a hands-on experiment for measuring learning through teamwork applied to solving a real problem. The experiment is part of the Production Systems course and involves designing a Poka-Yoke, ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Cross-disciplinary skills , Poka-Yoke , T.P.M., production system
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490484753
Fuente:
2nd. International conference on higher education advances (HEAD'16).
DOI: 10.4995/HEAD16.2015.2703
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD16/paper/view/2703
Título del congreso: Second International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: June 21-23,2016
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem