- -

El rol del Director de Estrategia Digital en los Estados Unidos

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

El rol del Director de Estrategia Digital en los Estados Unidos

Show full item record

Borrull Sánchez, E. (2017). El rol del Director de Estrategia Digital en los Estados Unidos. http://hdl.handle.net/10251/91586

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/91586

Files in this item

Item Metadata

Title: El rol del Director de Estrategia Digital en los Estados Unidos
Secondary Title: THE ROLE OF THE CHIEF DIGITAL OFFICER IN THE U.S.
Author:
Director(s): Marín Sánchez, María del Mar
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials
Read date / Event date:
2017-09-20
Issued date:
Abstract:
[EN] The present work has a double objective. On the one hand, it intends to make an introductory synthesis of the growing importance of the Chief Digital Officer in the companies and how their functions should be developed ...[+]


[ES] El presente trabajo plantea un doble objetivo. Por un lado, se pretende realizar una síntesis introductoria de la creciente importancia del Director de Estrategia Digital en la empresa y como deben desarrollarse sus ...[+]
Subjects: Chief Digital Officer , Top Management , Digital Strategy , US , Digitalization , Director de Estrategia Digital , Cúpula Directiva , Estrategia Digital , Estados Unidos , Digitalización
Copyrigths: Cerrado
degree: Máster Universitario en Dirección Financiera y Fiscal-Màster Universitari en Direcció Financera i Fiscal
Type: Tesis de máster

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record