Mostrar el registro completo del ítem
Díaz Garrido, E.; Martín-Peña, ML.; Sánchez-López, JM. (2017). The impact of Flipped Classroom on the motivation and learning of students in Operations Management. Working Papers on Operations Management. 8(SP):15-18. https://doi.org/10.4995/wpom.v8i0.7091
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/93835
Título: | The impact of Flipped Classroom on the motivation and learning of students in Operations Management | |
Otro titulo: |
|
|
Autor: | Díaz Garrido, Eloísa Martín-Peña, María Luz Sánchez-López, José María | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] The objective of this work is to analyze the effectiveness of the Flipped Classroom methodology in the discipline of Operations Management, analyzing for this the motivation of the students and their learning results ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento (by) | |
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | https://doi.org/10.4995/wpom.v8i0.7091 | |
Código del Proyecto: |
|
|
Agradecimientos: |
Esta investigación ha sido parcialmente financiada por el Gobierno de la Comunidad de Madrid bajo el
proyecto SICOMORo-CM (S2013/ICE-3006), por el proyecto ELASTIC (TIN2014-52938-C2-1-R),
financiado por el Ministerio de ...[+]
|
|
Tipo: |
|