Mostrar el registro completo del ítem
López-Sánchez, JI.; Fossas-Olalla, M.; Rodríguez-Duarte, A.; Sandulli, FD. (2017). A new way to learn. The use of an app (BLUNDER) to manage knowledge with higher education students. Working Papers on Operations Management. 8(SP):86-91. https://doi.org/10.4995/wpom.v8i0.7174
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/93847
Título: | A new way to learn. The use of an app (BLUNDER) to manage knowledge with higher education students | |
Otro titulo: |
|
|
Autor: | López-Sánchez, José Ignacio Fossas-Olalla, Marta Rodríguez-Duarte, Antonio Sandulli, Francesco D. | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This paper aims to show how an app can be a very useful tool to improve learning through knowledge management among students and professors. We will show the results of the survey to students from four Spanish ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento (by) | |
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | https://doi.org/10.4995/wpom.v8i0.7174 | |
Agradecimientos: |
Los autores agradecen a la Universidad Complutense de Madrid la concesión y financiación del Proyecto de Innovación Innova-Docencia “Mejora de la participación en el aula y la motivación de los estudiantes mediante el uso ...[+]
|
|
Tipo: |
|