- -

Los estereotipos sexistas en la publicidad televisiva española y su influencia en el menor

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Los estereotipos sexistas en la publicidad televisiva española y su influencia en el menor

Show full item record

Tecles Llopis, L. (2017). Los estereotipos sexistas en la publicidad televisiva española y su influencia en el menor. http://hdl.handle.net/10251/97527

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/97527

Files in this item

Item Metadata

Title: Los estereotipos sexistas en la publicidad televisiva española y su influencia en el menor
Author: Tecles Llopis, Laia
Director(s): Díez Somavilla, Rebeca
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Read date / Event date:
2017-12-20
Issued date:
Abstract:
El objeto de estudio de este trabajo son los estereotipos sexistas presentes en la publicidad televisiva española y su influencia en el menor. Para empezar, se introducirá el tema hablando brevemente sobre la historia de ...[+]


The object of study of this work are the sexist stereotypes present in Spanish television advertising and its influence on the minor. To begin with, we are going to introduce briefly on the history of advertising, focusing ...[+]
Subjects: Sexism , stereotype , advertising , minor , television , Sexismo , estereotipo , publicidad , menor
Copyrigths: Reconocimiento (by)
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record