- -

Effects of colored contrast of mobile websites on behavioral intentions

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Effects of colored contrast of mobile websites on behavioral intentions

Mostrar el registro completo del ítem

Pelet, J.; Taieb, B. (2016). Effects of colored contrast of mobile websites on behavioral intentions. En CARMA 2016: 1st International Conference on Advanced Research Methods in Analytics. Editorial Universitat Politècnica de València. 84-91. https://doi.org/10.4995/CARMA2016.2016.3110

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/98099

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Effects of colored contrast of mobile websites on behavioral intentions
Autor: Pelet, Jean-Eric Taieb, Basma
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] his study examines the effects of the mobile-phone website colored contrasts and the affective states of the consumer (emotions and moods) and trust respectively on intention to revisit, buy on and recommend the mobile ...[+]
Palabras clave: web data , internet data , big data , qca , pls , sem , conference , M-commerce , Color , Contrast ratio , Trust , Behavioral intention
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490484623
Fuente:
CARMA 2016: 1st International Conference on Advanced Research Methods in Analytics.
DOI: 10.4995/CARMA2016.2016.3110
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/CARMA/CARMA2016/paper/view/3110
Título del congreso: CARMA 2016 - 1st International Conference on Advanced Research Methods and Analytics
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: July 06-07,2016
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem