Escamilla Ros, Cristina(Universitat Politècnica de València, 2019-02-22)
[ES] El presente documento consiste en el Trabajo de Final de Grado (TFG) necesario para concluir los estudios del Grado en Ingeniería de Obras Públicas, especialidad en Construcciones Civiles, cursados en la Escuela Técnica ...
Ferrer Terrades, Marc(Universitat Politècnica de València, 2018-10-02)
[ES] El presente documento consiste en el Trabajo de Final de Grado (TFG) necesario para concluir los estudios del Grado en Ingeniería de Obras Públicas, especialidad en Construcciones Civiles, cursados en la Escuela Técnica ...
Galve Espinosa, Arturo(Universitat Politècnica de València, 2018-10-02)
[ES] El presente documento consiste en el Trabajo de Final de Grado (TFG) necesario para concluir los estudios del Grado en Ingeniería de Obras Públicas, especialidad en Construcciones Civiles, cursados en la Escuela Técnica ...
Castelló Navarro, Roberto(Universitat Politècnica de València, 2022-10-26)
ES] DESCRIPCIÓN El paso elevado sobre las vías de ferrocarril en la Avenida Tenor Fleta de Zaragoza en la actualidad consiste en un puente integrado en la estructura que cubre dichas vía de ferrocarril. Este puente y la ...
Rubio Muñoz, Carlos(Universitat Politècnica de València, 2022-07-28)
[ES] Se pretende realizar un estudio de soluciones para un paso superior. Se realizará un predimensionamiento de unas posibles soluciones y, posteriormente, se escogerá razonadamente una de ellas. Esta solución se modelizará ...
Brun Izquierdo, Alejandro(Universitat Politècnica de València, 2019-01-09)
[EN] In Spain, it is common to solve the upper road steps using prestressed lightweight slab-type panels. Due to the number of structures of this type that are projected, it is of great interest to know how to apply a ...
Yepes Bellver, Lorena(Universitat Politècnica de València, 2019-01-09)
[EN] In Spain, it is common to solve the upper road steps using prestressed lightweight slab-type panels. Due to the number of structures of this type that are projected, it is of great interest to know how to apply a ...
Chacón Moreno, Jesús Nicolás(Universitat Politècnica de València, 2021-09-24)
[ES] A lo largo de la carretera CV-10, en su punto kilométrico 86+500 entre los T.M. de San Mateo y la Jana se encuentra una obra de paso de longitud 264 metros la cual se puede determinar como de escasa relevancia estructural ...
Gómez García, Sonsoles(Universitat Politècnica de València, 2013-02-04)
El objetivo de este estudio experimental es el de comprender la relación entre el comportamiento mecánico del violín y su respuesta acústica. En primer lugar, se estudiará el comportamiento mecánico de la caja de resonancia ...
Andreu García, Carlos(Universitat Politècnica de València, 2015-10-23)
[EN] The FDP in question whose title is "Hydraulic and geotechnical study over the characteristics of foundation of the nord access bridge to Alcasser over the ravine on Picassent (Valencia) of the hydrographic confederation ...
Orío Cucharero, Marta(Universitat Politècnica de València, 2012-05-07)
El presente Trabajo Fin de Master tiene por objeto evaluar la magnitud de las avenidas de baja frecuencia obteniendo los hidrogramas de avenida de la cuenca drenante al puente sobre el Barranco Torres para así analizar la ...
Peris Sayol, Guillem; Alós Moya, J.; Payá Zaforteza, Ignacio Javier; Hospitaler Pérez, Antonio(Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC), 2014)
[EN] Bridge fire response is a barely studied topic not covered in current design codes despite the frequency and consequences of this kind of events. Within this context, this paper analyzes the response of a multi-girder ...
Ortega Díaz, Carlos(Universitat Politècnica de València, 2016-09-28)
[EN] The purpose of this document is to study the different solutions to obtain the optimum structure that allows to save the gap in the Rincón del Calvo.
For this purpose, different solutions have been proposed. The ...
Fernández Benítez, Sandra(Universitat Politècnica de València, 2017-09-08)
[ES] La población de Chelva es un municipio de la Comunidad Valenciana Situado en
el interior de la provincia de Valencia,
La carretera objeto de estudio, atraviesa Chelva de este a oeste. Se caracteriza por un
volumen ...
Cardona Guerrero, Eduardo Antonio(Universitat Politècnica de València, 2016-10-11)
[EN] This final project is part of a multidisciplinary project in which the basic studies for the project of the northern variant of the CV-35 nearby Chelva have been developed. A study of different alternatives for the ...
Martínez Gandía, Martín(Universitat Politècnica de València, 2016-09-02)
[EN] This final project is part of a multidisciplinary project in which the basic studies for the project of the northern variant of the CV-35 nearby Chelva have been developed. A study of different alternatives for the ...
Catalán Pérez, Jorge(Universitat Politècnica de València, 2016-10-20)
[EN] This Project it's include in a "multidiscipline project" that covers students from different specialities with the purpose of elaborate a viable alternative from de development of the deviation of the CV-35 passing ...
Sevilla Fernández, Marcos(Universitat Politècnica de València, 2016-10-03)
[EN] The object of this document is to make a pre sizing of the structure located along the south section of the road CV-35 passing by the town of Chelva, to save the natural obstacle of the ravine of the Convent. To achieve ...
España Monedero, Fernando(Universitat Politècnica de València, 2016-10-21)
[EN] This work is enclosed in a "multidisciplinary project" which includes students of different specialties with the objective of elaborating a viable option for the development of the variant of CV-35 passing through the ...
Arenas Huerta, María(Universitat Politècnica de València, 2016-09-02)
[EN] The aim of this study is to analyze the interaction between the natural channels and the projected structures in the turnoff of the South Alternative to the CV-35 road passing through the town of Chelva. For this ...