Pernía-Espinoza, Alpha; Sanz-Garcia, Andres; Martinez-de-Pison-Ascacibar, F. Javier; Peciña-Marqueta, Sergio; Blanco-Fernandez, Julio(Editorial Universitat Politècnica de València, 2019-07-05)
[EN] The purpose of universities, apart from produce qualified professionals with problem-solving capabilities and soft-skills, should be to develop the social responsibility sense on their students. In this context, our ...
Sempere-Ripoll, Francisca; Andres, B.(Universidad de La Laguna - AIDU, 2021-01-29)
[ES] En este artículo se destaca la incorporación de la docencia
inversa en el proceso de enseñanza-aprendizaje de la asignatura de
Dirección de Operaciones de tercer curso del grado de Administración
y Dirección de empresas. ...
Martón Lluch, Isabel; Gallardo Bermell, Sergio; Villanueva López, José Felipe; Carlos Alberola, Sofía; Sánchez Galdón, Ana Isabel(Editorial Universitat Politècnica de València, 2019-09-30)
[EN] In the standards and guidelines for quality assurance in the European Higher
Education Area (EHEA), is stablished that one of the keys to combine the
knowledge and skills of the learners is the implementation of new ...
Sanchis, Raquel; Mula, Josefa; Cantó, Begoña; García-Sanoguera, David; Torregrosa, Juan Ignacio(Editorial Universitat Politècnica de València, 2020-12-28)
[ES] El mercado laboral actual es cada vez más exigente y ello hace que a los profesionales se les exija un mayor nivel de adquisición de competencias en sus tres dimensiones -cognitiva, instrumental y actitudinal- para ...