- -

EFL teachers’ perceptions about an online CALL training. A case from Turkey

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

EFL teachers’ perceptions about an online CALL training. A case from Turkey

Mostrar el registro completo del ítem

Cengiz, BC.; Seferoğlu, G.; Günseli Kaçar, I. (2017). EFL teachers’ perceptions about an online CALL training. A case from Turkey. The EuroCALL Review. 25(2):29-37. https://doi.org/10.4995/eurocall.2017.7265

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/100200

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: EFL teachers’ perceptions about an online CALL training. A case from Turkey
Autor: Cengiz, Behice Ceyda Seferoğlu, Gölge Günseli Kaçar, Işıl
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper examined a group of Turkish EFL in-service teachers’ perceptions about a four-week online CALL training they received on a voluntary basis. The data were collected via a background questionnaire, interviews ...[+]
Palabras clave: Computer-assisted Language Learning , In-service teacher education , Online training , Technology integration
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
The EuroCALL Review. (eissn: 1695-2618 )
DOI: 10.4995/eurocall.2017.7265
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/eurocall.2017.7265
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem