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Improving the quality of learning in a blended learning environment for first-year biology

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Improving the quality of learning in a blended learning environment for first-year biology

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Kritzinger, A.; Lemmens, J.; Potgieter, M. (2018). Improving the quality of learning in a blended learning environment for first-year biology. Editorial Universitat Politècnica de València. 159-166. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.7917

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109649

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Metadatos del ítem

Título: Improving the quality of learning in a blended learning environment for first-year biology
Autor: Kritzinger, Angelique Lemmens, Juanclaude Potgieter, Marietjie
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Improving the quality of learning in a blended learning environment for first-year biology   Abstract Increased class sizes and rapid advancement of information technology has prompted institutions to move toward ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Learning analytics , Blended learning , First year biology , Course design
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.7917
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/7917
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

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