- -

El uso de plataformas moodle en la enseñanza de L2 y desafíos contemporáneos

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

El uso de plataformas moodle en la enseñanza de L2 y desafíos contemporáneos

Show full item record

Tatoj, C.; Galan, B.; Poltorak, E. (2018). El uso de plataformas moodle en la enseñanza de L2 y desafíos contemporáneos. Lenguaje y Textos. (48):1-10. doi:10.4995/lyt.2019.10472

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/114872

Files in this item

Item Metadata

Title: El uso de plataformas moodle en la enseñanza de L2 y desafíos contemporáneos
Secondary Title: The use of moodle platforms in the teaching of L2 and contemporary challenges
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] One of the most cited key aspects of the current world is the dynamic and constant development of information and communication technologies. Their growing influence in various areas of our lives is not unimportant ...[+]


[ES] Uno de los aspectos clave más frecuentemente citado del mundo actual es el desarrollo dinámico y constante de las tecnologías de la información y la comunicación. Su creciente influencia en diversas áreas de nuestras ...[+]
Subjects: TIC , Enseñanza de idiomas , Didáctica de segundas lenguas , ICT , Language teaching , Second language teaching
Copyrigths: Embargado
Source:
Lenguaje y Textos. (issn: 1133-4770 )
DOI: 10.4995/lyt.2019.10472
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/lyt.2019.10472
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record