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Enseñanza de la gramática de las llamadas oraciones subordinadas adverbiales “impropias”: una propuesta discursivo-gramatical

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Enseñanza de la gramática de las llamadas oraciones subordinadas adverbiales “impropias”: una propuesta discursivo-gramatical

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Albano, H.; Ghio, AF. (2019). Enseñanza de la gramática de las llamadas oraciones subordinadas adverbiales “impropias”: una propuesta discursivo-gramatical. Lenguaje y Textos. 0(50):29-38. https://doi.org/10.4995/lyt.2019.12363

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/139294

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Title: Enseñanza de la gramática de las llamadas oraciones subordinadas adverbiales “impropias”: una propuesta discursivo-gramatical
Secondary Title: Grammar teaching of so-called “improper” adverbial subordinate sentences: a discursive-grammatical proposal
Author: Albano, Hilda Ghio, Adalberto Félix
Issued date:
Embargo end date: 2020-12-28
Abstract:
[EN] The objective of this work is to present a teaching proposal based on the advances of our research about the treatment that Argentina’s secondary education manuals give to subordinate clauses, in particular to “improper” ...[+]


[ES] El objetivo de este trabajo es presentar una propuesta de enseñanza a partir de los avances de una investigación acerca del tratamiento que los manuales para la educación secundaria de la Argentina les otorgan a las ...[+]
Subjects: Manuales , Enseñanza , Paráfrasis , Adverbiales , Student handbooks , Teaching , Paraphrase , Adverbial clauses
Copyrigths: Embargado
Source:
Lenguaje y Textos. (issn: 1133-4770 ) (eissn: 2530-0075 )
DOI: 10.4995/lyt.2019.12363
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/lyt.2019.12363
Type: Artículo

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References

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