- -

La coordinación docente universitaria desde la percepción del alumnado

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

La coordinación docente universitaria desde la percepción del alumnado

Show full item record

Fuentes-Guerra Soldevilla, M.; García Cabrera, MDM.; Llorent García, VJ.; Olivares García, MÁ. (2012). La coordinación docente universitaria desde la percepción del alumnado. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 10(2):395-409. https://doi.org/10.4995/redu.2012.6115

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/141281

Files in this item

Item Metadata

Title: La coordinación docente universitaria desde la percepción del alumnado
Secondary Title: Coordination university teaching from the students‘ perception
Author: Fuentes-Guerra Soldevilla, Marina García Cabrera, María del Mar Llorent García, Vicente J. Olivares García, Mª Ángeles
Issued date:
Abstract:
[ES] La implantación del Espacio Europeo de Educación Superior y la configuración de los nuevos planes de estudio en el contexto universitario han situado el aprendizaje cooperativo como una de las modalidades idóneas ...[+]


[EN] The European Space of Higher Education and the configuration of the new university curricula have placed cooperative learning as one of the best methods for training of university students. However, this opportuniy ...[+]
Subjects: European Space for Higher Education , Practice communities , Cooperative learning , University training , Teaching innovation , Professional development of university teachers , Espacio Europeo de Educación Superior , Comunidades de práctica , Aprendizaje cooperativo , Formación universitaria , Innovación docente , Desarrollo profesional del profesorado universitario
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 ) (eissn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2012.6115
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2012.6115
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record