- -

Análisis de una experiencia de aprendizaje basado en problemas en la asignatura de Fundamentos de física

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Análisis de una experiencia de aprendizaje basado en problemas en la asignatura de Fundamentos de física

Show full item record

Planella, J.; Escoda, ML.; Suñol, JJ. (2009). Análisis de una experiencia de aprendizaje basado en problemas en la asignatura de Fundamentos de física. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 7(2):1-16. https://doi.org/10.4995/redu.2009.6239

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/142076

Files in this item

Item Metadata

Title: Análisis de una experiencia de aprendizaje basado en problemas en la asignatura de Fundamentos de física
Secondary Title: Analysis of a problem based learning experience in a Fundamental Physics course
Author:
Issued date:
Abstract:
[ES] La universidad debe formar titulados con perfiles que respondan a una demanda, activa, más interdisciplinaria y flexible. Titulados que asuman la formación continua y su adaptabilidad a la demanda socio-cultural, ...[+]


[EN] The university must form professionals with profiles that respond to a social demand active, more interdisciplinary and flexible. It must form people who assume the continuous formation and consider its adaptability ...[+]
Subjects: Self evaluation , Self learning , Competences , Problem based learning , Autoaprendizaje , Autoevaluación , Competencias , Aprendizaje basado en problemas
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 ) (eissn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2009.6239
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2009.6239
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record